Effektiv!

Idag skrev jag och Sandra klart denna kursens tentor...eller rättare sagt, Sandra fick vara "hjärnan" och jag fick skriva ;) Sandra gjorde en ögonoperation för en dryg vecka sen så hon ser inge vidare stackarn!
Men såååå skönt att få klart det idag så är vi helt lediga imorrn! =)
På lördag jobbar jag men på söndag är jag ledig =)

Efter att jag och Sandra skrev klart hemtentan så åkte jag med Cordy till ridhuset.
Red lite dressyr, han var väldigt springig men lugnade sig efter ett tag.
Tog några språng över ett räcke som någon hade lämnat kvar, sååå kul tyckte Cordy. (Å jag med!)

Wilma fick en lugn tur i skogen, de gillar hon! Hon skrittar på bra och frustar och har sig.



Cordy-bus i Sunne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0