En ledig söndag...

Jobbade i lördags men söndag var jag ledig =)

Vi var på glöggfest på lördag kväll så på söndag blev de en ordentlig sovmorgon!
på eftermiddagen åkte vi in till Arvika Ridklubb, F skulle hjälpa till på deras lucia show och jag tittade.
Den var fin tyckte jag, kanske lite lång men väldigt mysig och bra arrangerat!

Direkt när showen var slut så åkte vi hem och lastade hästarna och åkte tillbaka till ridhuset och hoppade.
Fredrik red Cordy och jag Wilma. Jenny och Daniel kom oxå och var med. Super kul!
Hoppade lite bana med studs och brutna linjer, alla hästarna skötte sig och tyckte de va super kul!
Wilma gjorde rätt ordentliga bakuter och busade, men så länge ma sitter kvar är de bara kul! =)

Nu har jag varit i Karlstad och pluggat, ska skritta ut hästarna ikväll när F kommer hem så nu är de julklappspackning på schemat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0