Jobbhelg, igen

Har jobbat helgen, och förra veckan så de har varit fullt upp....minst sagt!
Ska man plugga på heltid, jobba 5 dagar i veckan å ha två hästar så somnar man fort på kvällarna! ;)
Men jag jobbar ju bara så mkt under jul så de fungerar ju ändå =)

I fredags var det iaf Eva träning, red studs och lite olika linjer. Mkt vikt på att man skulle kunna rida hästarna helt raka och genom hela kroppen. Wilma var super fin i markarbetet, hittade lite nya knappar =) Men blev lite trött tills vi skulle hoppa. Men när vi höjde hindren så blev de krut i gumman minsann! ;)

Fredrik red i samma grupp med Cordy å det gick oxå bra. Tycker att Fredrik är duktig! Cordy är rätt svårt att följa men Fredrik klarar det jätte bra! Sen verkar inte Cordy få panik när man tappar balansen längre heller, skönt! Litre jobbigt när han drar i väg i full fart om man tappar balansen ;)

Fredrik red även i lördags å det hade oxå gått super bra! Jag jobbade ju så gick ut och gick en tur med Wilma å Bello på kvällen. (Medans Fredrik gjorde super duper jätte god mat till mig, lyllos!)
Gick i "stan" eller i bostadsområdet i Strand kan man väl säga. Å Wilma är lugn som en filbunke. ;) skönt!


Nää idag är jag ledig så nu ska jag ut och rida, sen kommer vetrinären och vaccinerar hästarna sen blir det plugg, plugg å plugg...=/

Ha de gött!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; tack Thea!!! blir det div III så självklart är jag med!! ;)

2012-01-01 @ 13:59:51
URL: http://soems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0