Föreläsning

Sitter och väntar på att dagens föreläsning ska börja. Inte alls motiverad, var tungt att gå upp ur sängen och släppa ut hästarna idag =) Dagens ämne är etnografiska metoder...hur kul låter de lixom?! Yeeey nu ska vi snart börja, yippie ;)

Om drygt 6 månader är jag klar med mina högskolestudier. Känns konstigt! Tycker att jag precis började gymnasiet, de var år 2004 men känns som igår! =)
Men snart är de slut på tentor, seminarien och uppsatser. Ska bli gött att tjäna pengar samtidigt som man är väldigt "fri" när man läser den utbildning som jag läser. Kan välja att plugga hemma å så =)



Bello ligger å väntar på att jag ska bli klar med mockningen =)

Kommentarer
Postat av: Gro-Elin

Hei Thea! Så koslig blogg du har:) Har dere kjøpt dere et lite småbruk eller? Godt å ha hestene hjemme vil jeg tro:)



Hilsen fra Gro-Elin og Marita:)

2011-11-16 @ 21:39:10
URL: http://groelin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0