Maaat

Mums! Nu lagas de mat =)
Idga blir det en av mina favoriter, kokt torsk med äggsås! Såå gott!
(men mormors är godast!)

Väntar på att kl ska bli 19.00 så ska jag lasta hästarna och åka in till Arvika ridklubb och tvätta dom.
Skönt med ett "vinterbad" efter de blivit klippta!

Hittat ett täcke jag vill ha...köpte nyss (efter mycket letande) blå pessoa transportskydd till Wilma. Cordy har nästan lika dana som är superduper bra! Å nu har jag hittat ett täcke att ha till....önskade de mig av mamma men orkar nog inte vänta till jul tror jag.....julklapp till mig själv? ;)

http://www.rytteriet.nu/product444-240.html


får nog bli lite shopping sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0