Rak i ryggen!

Igår var de min tur att kolla ryggen, och sne var jag! Tur att jag kollade, tänk vilka dubbla signaler man ger till hästarna när man sitter snett! Mitt ena ben var kortare än de andra pga av att ryggen var sne så därför har jag tyckt att stigbyglarna har varit sneda ett par veckor =)

Red på förmiddagen igår. Cordy fick ett rejält skritt och klätterpass och Wilma var ute på en lugn tur. Wilma var hur pigg som helst (för att vara Wilma). Hon drog iväg i full fart i traven och allt var läskigt =)

Idag åker vi till sälen och kommer hem på lördag/söndag. Fredriks föräldrar har ett andelshus där. Lyx för oss! Skidor är ju inte mkt för mig och mitt knä men promenader, shopping, goda middagar, bastu och ett glas champange i jacuzzin är inte helt fel de heller =)

Hoppas hoppas hoppas att mitt (läs Wilmas) nya täcke har kommit med posten idag. Vill så gärna se hur de ser ut =)

Ha en trevlig helg!



Jag och Bello på skidtur på sjön förra året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0