Ut på tur - aldrig sur ;)

Idag ska båda hästarna få komma ut i skogen. Wilma fick bara gå en promenad igår och Cordy fick ett pass med Fredrik på banan. Båda hästarna är klippta nu och lite extra pigga! =)

Får se hur jag tar mig förbi grävskopan på vägen idag, kanske går att gå runt...?
Annars får de bli en skritttur för båda två i stan ;) förbi kyrkan och genom bostadsområdet där. Vill inte att de ska behöva gå på banan varje dag! =/

Theres som äger Wilma skulle ha kommit och ridit henne idag men hennes son fick vattenkoppor, stackars!!
Trist, kul när vi får ridsällskap!

Men men, nu får jag kasta på mig ridkläderna och ge mig ut. Ska till en kompis i klassen sen och plugga =)

Imorgon är det Eva träning, tycker det är så bra att vi har en av Sveriges bästa tränare här hos oss!
Får verkligen ut något av varje träning och hon är på mig så jag utvecklas! Regelbundna träningar för Eva med lite intensivkurser hos Louise Haaga tycker jag passar mig kalasbra! =)
Tror Wilma får följa med på träningen imorrn, får gå ett lättare pass. Vetrinären tyckte gott hon kunde hoppa nu men man kan ju börja försiktigt. Cordy har tävlat 2 helger i rad och fredrik ska träna med honom på lörd så tycker att de räcker för honom! =)

Ha´t gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0