Dålig uppdatering!

Nu har det verkligen varit dålig uppdatering här!
Men dagarna har rullat på snabbt. Har jobbat mycket nu innan jul och i mellandagarna. Sen ska ju två hästar hållas igång dessutom =)
Men julen och nyåret var jätte trevligt.
I julklapp fick jag en massa fina klappar, mest hästsaker =)

har köpt julklapp till mig själv med...!
Sista helgen i januari åker jag med båda hästarna till Louise Haaga på kurs! =)
Jenny K följer också med, ska bli super skojj!

Förra veckan var jag på rea i norge och köpte massa kingsland på halva priset, jag gillar rea!! ;)

Nepp nu ska jag ut och klippa Cordy, han är fått massa päls, men wilma ingen nästan...brukar vara tväst om! Wilma står dessutom i utebox, knasigt! ;)


(om någon som är bra på att fixa bloggar vill hjälpa mig med utseendet på min så vore jag tacksam! Det är grekiska för mig!) ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

var glad att wilma inte får päls, monsterpäls är ju det värsta som fins =/ fast får nog skylla mig själv när jag köpte fjording haha!

2012-01-02 @ 22:32:06
URL: http://soems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0